Projekt avklarat! Check

Jajemän nu ska här komma ett litet inrednings inlägg. Jag hittade/ köpte 3 äppellådor som nu är målade i vitt och uppsatta som en hylla i vår hall. Jag känner mig mer än nöjd och så känner även Chris! Vi har samlat på
Oss lite saker att pryda hyllan med te.x. En väldigt gammal cola flaska från Chris släkting som dog för ett tag sedan. Fina små ölflaskor som så småningom ska få små söta etiketter med tiden. Bilder från en oförglömlig resa i USA. Ljuspåsar som är sydda av min faster som jag har lånat av mamma.
Sen är där lite av det som fanns även i den gamla hyllan och en ny "ställning" TO DO. Där alla papper/ räkningar kan samlas istället för att slängas överallt!
Något mer som är nytt är även nyckelhängaren och nyckeln i trä som älskling fick av mig här om dagen.

Såhär blev det, vad tycker ni?


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jätte fint blev de puss mamma ❤❤❤

2013-07-15 05:32:37




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback