Då var det minsann söndag.

Jajemän, denna helgen gick fort vilket det brukar göra när man har kul:) och det har jag haft! Igår var det jobb och Sedan snabbt dusch och ombyte för sen var det dags för supergod middag på Åmunds för att efter det åka vidare till mamma och pappa för lite fest. Supertrevligt som alltid. Idag har det varit en riktig bakisdag, eller nja lite har jag ju gjort även och jag helst hade stannat i sängen tills nu. Något körkortstest har jag gjort, tvättat och varit på möte. Och nyss avnjutit en underbart god middag med min älskade❤ stark potatisgratäng och kyckling, till det hade vi en god sallad och även en god sås, smarrigt.
Nu blir det enbart soffhäng, kanske tar mina ögonlock en tupplur, vem vet.

Imorgon är det dags för sista veckan av intensivkursen vilket känns bra. Det känns som att jag har koll på det mesta nu iallafall. Kvällarna består i huvudsak av plugg i några timmar men lite annat ska också hinnas med. Här kommer ett litet veckoschema så ni har koll på vad jag gör ;)

Måndag- intensivkurs 8-16, Nagelkund, plugg.

Tisdag- intensivkurs 8-16, PLUGGA

Onsdag- intensivkurs 8-16, plugga, kanske åka till någon marknad ?

Torsdag- intensivkurs 8-16, hälsa på kusin med familj.

Fredag- Halkan 6.30-12 sen plugga!! Åka till kusin med familj igen för en myskväll.

Lördag- Plugga, kalas, fest.

Söndag- lugn dag, plugga.


Måste förresten bara rekommendera detta fantastiska ljus. Doftar heeeelt underbart och sprakar sådär mysigt när det brinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback