Äntligen fredag!

Godmorgon efterlängtade fredag! Jag har varit så trött hela veckan och därför
Längtat till fredag för det är sååå skönt att sova ut på helgerna och ingen stress, bara massa kul som händer :)
Nu när man har varit i skolan så har man ju missat att sol också:( så gissa om jag ska på med bikinin i helgen och ligga på balkongen och sola! Jag vill gärna ha lite mer färg innan jag drar på
Mig shorts och visar mina bleka ben.

Denna helgen väntas lite plugg men även massa kul.

* idag -skolan, fixa för morgondagen och mysa med världens bästa kille!
* imorgon - sola och sedan fira morsdag.
* söndag - sola, plugga sova hos Elin
* måndag - ledig vilket innebär Ullared!!

Dagens Frida, första skoldagen med sommarklänning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback