Bloggen hamnar lite åt sidan..

Hej! Just nu under dessa veckorna när jag både praktiserar och jobbar så hamnar bloggen åt sidan. Jag har så mycket annat att tänka på, för att inte tala om min dåliga träningsvecka förra veckan. Planen var att jag skulle träna hemma om kvällarna men orken fanns inte alls. Jobbade ju över ganska mycket också förra veckan så jag var trött och ville gärna tillbringa iallafall en timme i soffan med kärleken innan sängen kallade. Denna veckan blir mer "normal" nu när jag är i Åhus. Träning på mornarna är vad som ska ske, 3-4 gånger denna veckan.  Så imorgon ringer klockan 06.30 för att hinna träna innan praktiken. Väskan är packad och jag är faktiskt taggad, så nu kör vi. 

Veckan är inte helt planerad än, därför väntar jag med ett veckoschema
Några dagar.  Nu kallar sängen, jag är redan trött! 

Jag säger godnatt med en härlig sommarbild! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback