Veckoschema

Söndag redan. En vecka kvar i skolan väntar och en ledig helg med fest och myspys. Sen drar praktiken igång och även jobb varje lördag fram till jul då jag jobbar hela julen. Det kommer att kännas i kroppen efter dessa veckorna, men jag älskar det! Tänk om man inte hade något jobb? Vad skulle jag då gjort om helgerna? Antagligen bara legat i sängen och latat mig.  Min kommande vecka ser ut såhär än så länge:

Månd- skola, springa en runda. 

Tisd- skola, visning på kvällen. Slutar skolan runt 22.00.

Onsd- skola, plugga, Träna hemma 

Tors- skola,  plugga 

Fred- sluta tidigare i skolan, träna hemma, 3:3 fest!

Lörd- myspys med min älskade.

Sönd- förbereda allt inför praktiken, Vila, springa en runda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback