HVFL 3

Min minst sagt älskade klass! ❤️ 
Idag slog det min vilka fantastiska vänner jag har kring mig varenda dag. Dessa åren på gymnasiet har verkligen sprungit iväg samtidigt som det känns som att vi har känns varandra hela livet. Det är verkligen en lustig känsla det där. 
Det börjar komma ifatt en nu att det faktiskt är mindre än 8 månader tills vi tar studenten och skiljs åt, Det lät sorgligt men antagligen kommer vissa flytta, vissa kommer bo kvar. All tid till att umgås kommer försvinna. Jag hoppas innerligt att vi kommer fortsätta att hålla kontakten trots avstånd m.m. För bättre vänner kommer jag aldrig hitta, aldrig någonsin! ❤️

Bästaste ni! 











 
Varje bild säger mer ån tusen ord. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ni är så underbara flickor ,hitta på mycket kul ihopa gör ni o är alltid vänner o rädda om varandra ,❤❤❤kram mamma

2013-10-24 21:22:44




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback