Vackra ting från skogen!

För två veckor sedan när vi var i Furuboda med klassen så plockades det massor av vackra grenar, mossa och även vitmossa. Detta har nu legat på balkongen i två veckor och gömt sig så idag tog jag tag i det. Det blev ett lite höst-ljusfat ( ska köpa nya blockljus )


 här la jag alltså bara vitmossa och någon vacker lavagren. Jag gjorde 2St vasar med vackra lavagrenar. Det har sett lite tomt utifrån i köksfönstret men nu är det höstligt och vackert igen. Dessa grenar var så vackra till ljusen i samma färg bredvid. 

 
På toaletten hade jag en hortensia som
Började se lite ledsen ut så där blev det också en liten förändring. Där har jag en lite mindre glas vas, egentligen en gammal ölflaska faktiskt ;)
 

För ca 2 veckor sedan så plockade jag höstlöv och la i min fina glasvas så nu tänkte jag bara visa att dem har kvar de fina färgerna även fast dem är
Torkade :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback