Fyra underbara år!

Godmorgon lördag! Nu är vi pigga och vakna, det är dags för en dusch och en god lördagsfrukost sen beger vi oss mot Köpenhamn för att mysa !❤️

Tänk att fyra år har gått redan? Helt galet. Vi är menade för varandra och det finns ingen annan i hela världen som jag hellre tillbringar resten av mitt liv med än dig!! Det känns inte som att det var fyra år sedan vi bestämde oss för att ha ett förhållande.
Tänk hur länge sedan det var vi satt på leklådan och pussades där ingen kunde se oss.
Tänk hur länge sedan vi lärde känna varandra.
Tänk hur länge sedan det var sen vi träffade varandras föräldrar.
Tänk hur länge sedan vi började prata med varandra.
Tänk vad mycket vi har hunnit med, alla resor, USA resan! alla äventyr, flyttat ihop, skaffat katt och så mycket mer!
Tänk hur bra vi har det! Dessa fyra åren är ren lycka för mig, REN LYCKA!
Jag älskar dig min fina ❤️


Kommentarer

Postat av: Chris

Åh jag älskar dig så mycket Frida!! Du är mitt allt!!
Vill alltid vara med dig mitt sockerhjärta!!
Ser fram imot fler minne med dig !❤️❤️❤️❤️

2013-09-21 10:14:27




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback