Hejsan hoppsan söndag.

Hejhej! Söndagen är redan här, med andra ord så gick denna helgen för fort även denna gång.. Hoppas nästa helg hinner vara lite längre då jag och min kärlek firar 4 år då, helt galet! Så då vankas det någon liten utflykt, men det återstår att se vart vi åker. Och det ska även hinnas med utgång och mys med tjejerna ❤

Igår var det ju tjejmiddag hos min syster, det var blandade åldrar mellan 18-51år. Kul som tusan!
Idag är man trött men konstigt nog pigg ändå, skönt att det bjuds på middag hos mamma och pappa idag då:) Igår så var jag även med Angelica på Ikea, det inhandlades en del och om några veckor så kommer vi ha en galet snygg soffa!!:D jag fick ett litet ryck och rustade upp toaletten med lite rosa ting, och med rosa kan det inte bli annat än snyggt. Fast vårt badrum är gammalt så får man göra det bästa av saken, så nu ser det ut såhär:)


Kommentarer

Postat av: Anonym

Mysigtdu har gjort de puss mamma <3

2013-09-16 07:57:51




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback