Nu återstår det att se.

Godkväll, snart godnatt för min del. Jag är trött som en liten gris idag. Det var ju som sagt tävling innan idag om vilka två som ska vara med på den riktiga tävlingen i Jönköping om några veckor. Det kändes bra men alla var jätteduktiga och gjorde hur fina arbeten som helst så det återstår att se hur det gick. Imorse blev det ingen träning, jag var så trött så jag kände mig medvetslös men detta innebär att imorgonbitti blir det riktigt jobbig träning, så att man nästan kräks, men bara nästan.

Imorgon blir det skola 8-16 och efter det ska jag bara hem och plugga lite sen ska jag och mamma vara barnvakt till systerns små trollungar. Nu ska jag kolla lite till på tv sen ska jag sova, många timmar!!!

Godnatt puss ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback