Det omtalade skåpet

Igår så hämtade vi skåpet som jag har pratat om. Det var furufärgat innan med två bruna lister mitt i skåpet men nu är det vitt & fräscht! Hela vardagsrummet känns större och fräschare!  

Fick min påskpresent av svärmis igår, gissa vad det innehöll?! ETT MATEUS FAT- färg viol! Underbart, fatet fick första pakett med mina söta vaser. 


 

Jag satte in alla Chris Lasse Åberg glas, dem är ju också så fina. Skönt att man nu kan se dem och att dem inte står intrycka i ett skåp bakom dörrar. 
 
Satte in mina fina tekoppar och fat,  

 

En kärleksförklaring ❤️


Såhär blev det! 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Gud va fint de blev ❤️❤️puss mamma

2014-04-15 11:27:18




Postat av: Anonym

JÄTTE SNYGGT O FRÄSIGT FRIDIS <3

2014-04-15 19:27:53




Postat av: Anonym

Lovely blev bra // gisse

2014-04-18 17:02:10




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback