Ett par dagars uppehåll

Hej! Det var några dagar sen jag skrev sist av olika anledningar. För det första är det sååå mycket i skolan just nu. Det känns som att man pluggar och pluggar men man kommer ingen vart. Har en uppgift som jag har lagt ner 10 timmar på och är inte ens klar, TIO TIMMAR?!? 😱  snart är det praktik, det skrämmer mig att efter praktiken reser vi och sen är det två veckor kvar i skolan?!  Vart har tiden tagit vägen?? 😨  

Nog om allt gnäll! Jag har imorgonkväll på mig att skriva den sista uppgiften sedan ska allt vara klart! 

Sitter på tåget på väg hem från en fantastisk helg i Stockholm med pojkvännen och svärmisen! 
TUSEN TACK!! 
Vi har haft såå kul, synd bara att tiden sprang iväg. Vi har varit på Hilton hotel och ätit god middag, kollat på RAW, shoppat och bara njutit av den fina staden!💕  Självklart blev det lite shoppat,  man kan ju inte åka till Stockholm och låta bli det?!😉
 jag köpte: 
▪️ Dr denim jeans, svarta.  
▪️ Studentklänning på Vila. 
▪️ Keps.
▪️ Två linnen på Gina Tricot.
▪️ Vans på Hollywood. 
 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej Frida ja är en tjej som älskar att läsa din blogg ,du är sån härlig tjej o så duktig på blommor ,naglar ,mm 🌷🌹🌺🌻

Svar: Ååh vad roligt att höra, tack! jag har varit lite dålig på att blogga nu den senaste tiden men jag ska försöka komma igång igen :)
Frida Nilsson

2014-05-03 07:54:09




Postat av: Gisse

Yepp det var super eller "Greg" så "mysigt" hihi

2014-05-03 17:47:43




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback