Rockabilly!

Godmorgon söndag!! Herregud vilken kväll vi hade igår 😄 det vankades rockabillyfest i Vankiva med blandade åldrar och många vänner. Det dansades hela kvällen. Detta var alltså verkligen en lyckad kväll!!😄 

Jag fundera länge innan jag kunde bestämma mig för kläder, tillsist blev det en av mina favoritklänningar som
Faktiskt passade riktigt bra👍 detta var en stil jag aldrig testat innan men jag trivdes faktiskt jäkligt bra i den! 
 lite bilder från kvällen  kommer här💋







Märkte själv att det blev suddigare bilder desto längre kvällen gick 😂

Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilka härliga foto 💕på härliga ungdomar 💕💕puss mamma

2014-04-21 07:17:30




Postat av: Anonym

Vilka underbara kort<3 på underbara människor <3

2014-04-21 19:50:56




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback