Snart dags för träning.

Hej! Nu är jag hemma från skolan och har redan hunnit få lite mat i magen också. Om någon timme är det träning och då vill jag helst slippa att få håll denna gången.  

Hela denna veckan har varit en sån "jag vill bara äta sötsaker" vecka. Jag har lyckats hålla mig ifrån allt sött, jag har bara unnat mig lite popcorn någon kväll.  
Imorgon kanske man ska få lyxa till det med något gott efter jobbet, längtar😄 

Imorgon är det ju snittblomsprov som sagt så nu innan jag ska köra och träna så blir det full fokus på blommorna så att jag klarar prover imorgon. Efter provet är det jobb hela dagen som gäller. Och på kvällen bara mys i soffan med mitt hjärta! ❤️ Har fortfarande inga planer inför lördagkväll vilket faktiskt känns riktigt skönt! En vit och lugn helt helt enkelt. På söndag ska vitrinskåpet bli klart! Jag vill så gärna få det klart så att vi kan börja pyssla lite, jag har ju trots allt liv nästa vecka så då passar det perfekt att greja med lite sånt 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback