Att ha dåligt samvete

En av alla mina egenskaper är att jag så lätt får dåligt samvete! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna egenskap, om det är positivt eller negativt. Jag är glad att jag har det för det tyder på att jag bryr mig om folk och är en känslig person. Men jag tycker inte om den då jag kan må dåligt i flera dagar över det.  Jag kan inte släppa det som hänt och tar det verkligen till mig. Vilket leder till att jag har dåligt samvete i flera dagar om det så behövs.   
Jag vet inte om detta har även med min "stressmage" att göra, att jag bryr mig för mycket och vill så mycket på samma gång. När jag tog studenten så började min stressmage, det var inte så mycket då men jag började få lite ont så fort jag stressade. I helgen hade jag ju ont och jag tror det beror på samma sak där. Även Idag känner jag att jag har lite ont och jag tror det beror på mitt dåliga samvete jag bär Runt på.

Kommentarer

Postat av: Bellaaaa

Hej hjärtat! Vad har du dåligt samvete för? Jag tror att du oroar dig för mycket! Love you ❤️

Svar: Hej! Det var en sak på jobbet bara men det är löst. Ja kanske är det så. Saknar Dig! Love u❤️
Frida Nilsson

2014-08-19 09:31:59




Postat av: Anonym

Det är inget att va orolig för hjärtat .puss Mamma <3

2014-08-20 15:30:15




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback