Hemska smärtor

Bra kväll blev till mindre bra kväll.  Igår firades Chris och vi var blandat vänner & släkt. När vi började äta började jag få kramper i magen, hela magen knöt sig på något sätt så jag spenderade ca 1 timme i duschen. Sen var det bättre, men det kom igen, spenderade en stund i duschen igen och Sen var det hyfsat bra. Men jag höll mig nykter iallafall och kände hela tiden av att jag hade haft ont i magen.  Vid 9 när
Släkten åkt hem begav vi oss till lägenheten istället. Då kom kramperna tillbaka så jag fick vila en stund och ta på myskläder. 
Så kvällen blev inte riktigt som planerat. Jag tror att detta hade med att göra 
*3 dagar av extrem stress på jobbet
*ätit för lite under dessa dagarna 

Trist men sant, så det blev en lugn lördag ändå. Idag ska jag ta det ännu med lugnt. Har en Nagelkund 11.00 och sen ska vi fixa lite för att sedan BARA mysa i soffan resten av dagen/kvällen. Ska inte göra ett dugg i eftermiddag, bara vila och mysa med mitt hjärta!❤️ 


En bild från igår, innan jag började må
Dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback