Nu har här varit tyst några dagar.

Hej måndag och ny vecka! Nu har här varit tyst några dagar. Jag har hållt helg, varit på kräftskiva och bara legat i soffan!  Efter stressiga dagar i veckan så är helgen och soffan ganska efterlängtad.   Jag startade denna härliga måndag på bästa sätt. En joggingtur på 2,5km. Inte så långt men jag ska jobba mig framåt och bli bättre. Detta följdes av frukost. Fil & müsli och knäckebröd.  Nu är det snart dags att börja göra vid mig innan jag ska köra. 

Jag tror att jag är lite extra glad idag för att just idag ca 2,5 månad efter studenten så går jag på Mitt vikariat. 😄 det pirrar till lite i magen av att bara tänka att just jag hade sån tur som jag hade! 



Kommentarer

Postat av: Anonym

GRATTIS DE ÄR DU VERKLIGEN VÄRD <3

2014-08-25 21:27:47




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback