På väg..

Nu efter en Jobbdag och lite packning där hemma så är vi nu på väg Mot Göteborg, Äntligen. Det är med spänning, nervositet och lite pirr i magen jag sitter här i bilen och skriver.  
Det ska bli fantastisk kul att faktiskt testa detta. Om det är min grej att tävla över huvudtaget, om det låser sig för mig eller om det faktiskt går bra! Jag ska göra mitt bästa och var nöjd med det😄  

Ikväll blir det lite middag och uppladdning i Göteborg och imorgon kl. 9 så är det samling för oss tävlande. Tävlingen startar kl 10.00 och avslutas 12.15. Så beroende på vad vi nu ska göra så är det ganska pressat med tid. Man har inte direkt tid att vela, det är bara att köra första bästa tanke! 




Kommentarer

Postat av: Anonym

Lycka till Frida kommer gå kanon ,du är superduktig både me blommor o naglar mm <3

2014-09-01 11:24:55




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback