Älskade klass

Hej! Nu är jag äntligen frisk snart. Det kändes underbart att Vara i skolan idag och ta igen allting som jag har missat nu under dagarna då jag har varit hemma.  
 Hade en hel del rosor att snitta upp nu till YB på måndag. Jag kan inte riktigt förstå att det verkligen är dags på
Måndag & tisdag. Det känns så otroligt skönt att man äntligen ska få detta överstökat och sedan kunna slappna av lite. Det känns faktiskt som att detta med yrkesbeviset är en milstolpe . När detta är över väntas våren med allt vad det innebär, sedan närmar studenten sig med STORMSTEG! Idag hade vi ett studentmöte igen, jag får bokstavligt talat rysningar när jag bara tänker på det! Tre helt underbara år med världens bästa klass har bara flugit förbi.💕 
Jag förstår verkligen det man har hört folk säga "gymnasietiden är den bästa tiden" det stämmer helt för min del!! Jag försöker njuta hela tiden nu av den sista tiden i skolan! Det är bara lite mer än fyra månader kvar av min skoltid. 







 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Förstår att du kommer o sakna de .ni verkar va en underbar klass <3

2014-02-27 21:48:03




Postat av: Anonym

❤️❤️🌸💐🌹🌺 kram

2014-02-28 08:16:47




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback