En kväll för mig själv!

Nu har jag tryckt ner en halv sub, fick bli min middag idag, det är så tråkigt att laga mat till sig själv.  
 
Ikväll ska jag ha en kväll för mig själv, händer inte ofta, jag gillar inte att vara själv men man får väl försöka att gilla det också:) musik är iallafall påsatt och nu ska jag inta soffan och bara försöka njuta:) 

Måste bara berätta att jag konstigt nog träffade på en RIKTIGT trevlig och bra säljare här inne idag!!! 
Hon följde med mig upp till andra våningen ( redan där blev jag chockad) för att visa mig en "svart pösig  basictröja" hon gick över till Hm+ och sa jag skiter i vilken del i butiken jag köper kläder. fast jag är smal, inte ska ha barn och har inga barn så handlar jag ofta på mama avdelningen eller hm+ för att det ska sitta som man vill. Vi pratade länge och till sist så provade jag den svarta tröjan från hm+, den satt bra, pösigt precis som jag ville.  I provrummet hittade jag en snygg blus och provade, satt perfekt! Kollar i den och den är från Mama avdelning! 
Både plaggen följde med mig hem, en tjuvkik...

Strl M och 2xl, men jag är nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback