Godmorgon

En med mer beslutsångest än mig det får man leta efter... Jag är sjuk, ögonen rinner , näsan rinner som aldrig förr och jag är matt i kroppen men ändå får jag dåligt samvete när jag är hemma från skolan!! Är jag tillräckligt sjuk för att vara hemma? Borde jag gå Till skolan? Tänk så blir det bara värre om jag inte stannar hemma idag? 

 Idag känner jag mig lite bättre men fortfarande inte bra. Så jag blir hemma även idag för att vila upp mig så är jag förhoppningsvis bra till helgen. Då väntas det jobb & fest och det vill jag ju inte missa.   Jag ska dock åka till skolan en runda i eftermiddag och fixa lite med mina blommor som har kommit idag och vara med på svenskan för att öva på min presentation för yrkesbeviset. 
Så får det bli. Nu ska jag förflytta mig från sängen till soffan för att öva på presentationen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback