Stackars storasyster❤️

Åh stackars syster som nu ligger inlagd på sjukhuset och får göra det i några dagar! Ska inte gnälla över min smärta i halsen, din smärta är värre, mycket värre!😕  

Återigen detta dilemma. 
-Jag vill hälsa på dig för att jag hade önskat att alla hälsade på mig om jag låg där.
-jag vill visa att jag bryr mig. 
-jag vill se hur du mår. 
-jag vill krama dig.  
-MEN!! Jag har världens sjukhusskräck!! Jag får samma konstiga, kalla känsla i kroppen såfort jag närmar mig stället. Jag skakar och fryser och spänner mig till tusen. Det är lika jobbigt varje gång. Förra året när Chris låg där inne i över en vecka så kände jag samma känsla varje gång jag besökte honom. 

Jag vill så gärna men jag KAN INTE! Mitt hjärta säger -Gå dit. 
Medans hela min kropp skriker -NEJ! 
 




Kommentarer

Postat av: Anonym

Mina gulliga flickor <3 Ja tror Therese förstår Frida hon vet vilken sjukhus skräck du har <3

2014-02-12 11:05:41




Postat av: Therese

Jag förstår min älskade syster vi kan träffas när jag kommit hem istället 😄 puss och kram ❤️

2014-02-12 19:59:24




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback