Vilken helg!!

Fredag- alla hjärtans dag!  Möttes av sång i butiken av tjejerna💕 fick födelsedagspresent, ett ljus jag verkligen älskar! 😍 

 Dagen bestod alltså av jobb, herregud vad mycket kunder vi hade. Så himla roligt!😃  fick sedan present av Chefen och hand fru, ett superfint halsband och tre nagellack, blev så glad!! 
Fick även alla hjärtans present av hjärtat och mamma & pappa.  
Ballocken "love" av hjärtat,älskar den! 
  
Blandat smått & gott från mamma & pappa. Alltid kul❤️ ( sorry för sned bild ) 


Kvällen avslutades med god
Middag, mys och övernattning hos mamma och pappa.  Mysigt! 

Lördag- vaknade flera ggr under morgonen, sådär som man alltid gör när
Man fyller år. Sedan blev det sång av mamma & pappa & Chris & Moa & Theo och presentöppning i sängen, underbart! 
Hade en mysig morgon och fick väldigt fina presenter. Åkte sedan till jobbet och  hade det bra även där fast det kändes konstigt att jobba på sin födelsedag, första gången någonsin.  
På kvällen vankades det kalas och så blev det, det blev kalas för hela slanten!  
Alla nära & kära var där för att fira mig och kolla här villa fina presenter jag fick!!!! Jag är så otroligt nöjd och tacksam för allt😃❤️ 








  
Söndag- hela dagen har spenderats hemma hos mamma & pappa med. Vi har kollat film, ätit rester och bara myst! Nu har jag grejat i över en timme så nu är här såååå mysigt! Och doftar gott gör här också, det doftar nya ljuset, Liljekonvalj!  

Efterlängtade sämglampan är också på plats! Så skönt att äntligen ha sänglampa!!  

Nu ska jag lägga mig i soffan hos Mina  hjärtan och mysa med dem. Stackars lilla Svante har varit ensam mycket nu och behöver lite kärlek ❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack för en super mysig helg ,har varit underbart att få ha er här allihopa hela helgen puss mamma o pappa <3

2014-02-16 21:57:59




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback