Stor frukost för min del

Efter bara några veckor utan träning så känns det som att man börjar om från noll igen! Igår kämpade jag mig igenom 2km på crosstrainern, innan var det bara en uppvärmning men nu var det riktigt jobbigt! 

240 kalorier gjorde jag iallafall av med! 

Idag blir det ingen träning på gymmet men jag ska cykla till & från skolan iallafall så lite träning blir det allt. 

Jag vaknade vid halv 7 och kände mig pigg idag så nu har jag gjort mig klar för dagen, ätit mer frukost än vad jag gjort på läääänge.

 
Nu ska jag lägga mig och vila 10 min innan jag ska ut i blåsten och cykla, måste säga att jag är faktiskt duktig som inte tar bilen när jag har chansen ;) 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Du är jätte duktig ❤

2014-01-10 13:54:38




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback