22 juni

Hej! Igår blev det visst inte en så lugn kväll som planerat utan det blev ännu mera mysande i Färlöv med goda drinkar och grillat 😍  
Idag är det min andra lediga dag av tre, känns skönt att bara göra vad man vill. 

Idag väntas Nagelkund, lite städning och såklart handla och förbereda lite matlådor inför denna veckan.  Imorgon när jag är ledig så ska ha en Nagelkund, träna och den ska jag in till stan och handla för mina presentkort som jag fick i studentpresent☺️ Låter som två bra lediga dagar tycker jag! 
Jag är så lycklig, så himla glad!


Kommentarer

Postat av: Gisse

Ha en underbar dag kramisar 😉😉😉 // gisse

Svar: ❤️❤️
Frida Nilsson

2014-06-22 15:26:34




Postat av: Anonym

❤️❤️❤️

2014-06-22 17:58:11




Postat av: Therese

Tack för en helt underbart mysig helg ❤️

Svar: Tack själva, det har varit hur mysigt som helst❤️
Frida Nilsson

2014-06-23 08:26:33




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback