Dags att berätta!

Nu efter ca 2 veckor så är det dags att berätta om den glada nyheten, varför jag sprudlade av glädje (det gör jag  fortfarande) 🙊🙈

Jag har fått jobb, inte var som helst utan på Dennis blommor! Där jag verkligen vill jobba😄 som en försenad studentpresent 3 dagar efter studenten så fick jag reda på att jag fått 1 års vikariat som börjar till hösten. Alltså har jag jobb i över ett år framåt i tiden nu!!😄  Jag börjar undra om man kan bli lyckligare, jag tror jag befinner mig på någon slags topp just nu☺️ Världens bästa jobb, underbar familj, en fin lägenhet som delas med en fantastisk pojkvän, de bästa vännerna man kan tänka sig!  Allt är bara såååå bra!! 😄 Det känns fortfarande löjligtgaletjävlaunderbartbra att säga att jag har ett jobb, ett stort leende smyger sig fram så fort jag berättar. Alla dessa lediga dagar och helger då man varit galet trött men hållt humöret uppe och jobbat har lönat sig. Man har alltid hört folk säga att det lönar sig att kämpa och det är faktiskt så sant som det är sagt. ☺️ 

Stor kram från en fruktansvärt stolt och glad Frida som numera jobbar som Florist på Dennis blommor 😉




Kommentarer

Postat av: Marie

Grattis söta fina Frida.....du är bäst♥....önskar dig o din goa Chris all lycka.....kram....o vet att du har den bästa familj man kan tänka sig♥

Svar: Tack fina Marie! Ja just nu är verkligen allt på topp!!😄❤️
Frida Nilsson

2014-06-29 20:37:57




Postat av: Bitte

Ett stort jättegrattis till dig Frida. Grattis o lycka till på jobbet. Kram :-)

2014-06-29 20:38:54




Postat av: Anonym

DU ÄR BÄST FRIDA PUSS KRAM FRÅN MAMMA O PAPPA <3

Svar: ❤️❤️❤️
Frida Nilsson

2014-06-29 20:39:47




Postat av: Bitte

Ett stort jättegrattis till dig Frida. Grattis o lycka till på jobbet. Kram :-)

Svar: Tack så mycket Bitte!!😄
Frida Nilsson

2014-06-29 20:39:48




Postat av: Maya

Super stort Grattis!

Svar: Tack Marianne!
Frida Nilsson

2014-06-29 20:41:23
URL: http://mayashideout.blogspot.se/




Postat av: vonka

GRATTIS ÄLSKADE FRIDA!!!

Svar: TAAAAACK!!
Frida Nilsson

2014-06-29 20:41:26




Postat av: Gisse

Hihihi så himla gott ❤️❤️❤️stort gratis

Svar: Tack ❤️❤️
Frida Nilsson

2014-06-29 21:02:15




Postat av: Anonym

Grattis fina underbara Frida <3

2014-06-30 20:09:16




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback