Hej å hå!

Nu är vi hemma igen efter vår Rhodosresa, vi kom hem igår vilket faktiskt kändes ganska skönt! En vecka var lagom att vara borta från vardagen.   
Semestern har varit helt underbar. Att bara få umgås med min kärlek och rå om varandra har varit helt fantastiskt!!💗  

Det har ätits gott och druckits gott så nu känner man sig lagom svullen, men det var ingenting jag ville tänka på där nere. Där fanns massor med aktiviteter så helt lat har jag inte varit. Det var jogging och vattengympa om dagarna! Men även solning såklart! ☺️



Vi skulle åkt ut på havet och snorklat med utflykten blev inställd. Vi funderade lite på vad vi skulle hitta på då dem varnade för blåst. Vi bestämde oss och hyrde en bil och körde upp i bergen, det var helt underbart där uppe. Vi stötte på getter mitt ute vid vägen och njöt av utsikten och hade det kul på dem kringliga vägarna vägarna.


  

Vi körde även till en helt underbar strand där vi tog ett dopp bland alla klippor. 


 

En av dem sista dagarna hade vi en fiskkväll på hotellet, då var det räkor, lax,  romsås  och annat gott!  



Det bjöds även på glass uf four (ingen aning hur det stavas) denna kvällen, sååå gott! 😋
 

Vi hade en allmänt bra vecka, jag och min kärlek och bara njöt av varandras närhet och laddade upp inför en sommar fylld av jobb💕
 
 
En dag åkte vi in till Rhodos stad och besökte lite barer och kollade runt i massor av affärer. Så vi hittade på lite olika saker under vår resa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback