Studentpresenter.

Ojojoj, vad jag fick mycket fina presenter på studenten. 


Äppellåda, "mjölkkanna", blommor i mängder som jag gjorde till en stor och färgglad bukett. 



Detta fina fat med massa ost & kex & choklad m.m. Fick även dem fina ljuslyktorna i en annan present. 



Mateus fat. Ett stort, 3 mattallrikar och en skål. Fick även presentkort så jag kan köpa en tallrik till och 3 skålar till. 



Soda streamer som jag länge velat ha fick jag! Fick även receptklämman som hänger på väggen. 



Ännu mera fina blommor 😄


Ett helt underbart halsband av mormor där det stod på kortet "detta ska du bära med dig som minne" 




Lite annat fint som en mini-tavla, doftpinnar med doft av liljekonvalj, och ljuslykta. 

Förutom allt detta fina så fick jag. 
-shorts 
-pengar 
-en myshelg i Göteborg med mitt hjärta 
-bakgrejor, pajform 
-smycken 
-balen och allt vad den innebar 
Och den härliga studentfesten!  

Tusen tack till alla, ett extra tack till mamma och pappa som har fixat och donat med allt för min skull. Ni är Guldvärda 💕

Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack själv hjärtat ,är så stolta över dig att du varit så duktig me skola, praktik ,jobb o allt kramiz <3 Mamma o Pappa love you

2014-06-15 20:24:21




Postat av: Anonym

Tack själv hjärtat ,är så stolta över dig att du varit så duktig me skola, praktik ,jobb o allt kramiz <3 Mamma o Pappa love you

Svar: Tack så mycket mamma & pappa! Love you too❤️
Frida Nilsson

2014-06-15 20:24:44




Postat av: Anonym

Tack själv Fridisen <3

2014-06-17 22:47:57




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback