Violinen härlig da' nanana nana

Studenten, vilken underbar dag det var! Dessa veckorna har varit några av dem bästa i mitt liv! Allt var helt perfekt och jag har njutit hela tiden av allt roligt jag gjort. Dessa tre åren har verkligen varit dem bästa i mitt liv, jag har träffat dem finaste vännerna man kan få och jag har läst den utbildningen som jag verkligen ville. Nu är jag florist på riktigt!! Det enda som är lite skrämmande nu är att man förstått att skolan är
Verkligen helt slut och alla vännerna är utspridda åt olika håll. Tryggheten om vart man ska ta vägen och vad man ska göra finns inte längre, det är ganska tungt att inse.  

Bilder från studenten kommer här, sen kommer ett inlägg till med några av mina fina presenter! 








Kommentarer

Postat av: Anonym

Fina bilder på er
Gisse

Svar: Tackar 😄❤️
Frida Nilsson

2014-06-19 17:37:05




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback