Husmorssöndag.

Jajemän, idag har jag varit duktig! En bakdag blev det idag.  

Goda knäckebröd gjort på majsmjöl och massa frön.

Jag har gjort snickersen igen med jordnötssmör (99.3%nötter), mörk choklad utan tillsatt socker och jordnötter. 
 

Jag har även för första gången gjort min egen müsli, OTROLIGT GOTT och så enkelt. Lägg allt på bakplåtspapper häll över honungen och in i ugnen på en plåt i ca 5 min för att rostas. Även där massa frön, havregryn, nötter, kokos, honung. Gott både till frukost eller som jag hade innan, i kesellan till fika! 

Nu ska jag jäsa lite i soffan innan söndagsträningen. Så nu laddar jag om för en minst lika bra träning/matvecka även kommande vecka.  

JAG KAN 
JAG VILL 
JAG SKA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback