Min vecka!

 Måndag- morgonträning, skola,plugga. 

Tisdag- skola, PW, filmmys 💕

Onsdag- morgonträning, skola, bara mysa med min kärlek! 💋

Torsdag- skola, träna & sova i färlöv. 🌺 

Fredag- skola, (vilodag), umgås med
Vänner 💕

Lördag- (vilodag) fira mormors 80års dag hela dagen!! ❤️

Söndag- cirkelträning 💪 

Jag har börjar fundera på
Varför jag aldrig har tränat på söndagar innan. Det var för mig innan den tråkigaste dagen på hela veckan men nu är det som en härlig träningsdag istället.  En annan fråga jag har ställt mig nu efter 2 veckors full fokus på träning är vad gjorde jag innan? Vad gjorde jag innan när jag inte tränade? 

Jag är sååå taggad till att nå mitt mål! 

Kommentarer

Postat av: Chris

Jag älskar dig fridis!!!

2014-03-31 08:08:13




Postat av: Anonym

Sötnos 😍💕💕

Svar: Skriv gärna namn! :)
Frida Nilsson

2014-03-31 19:27:41




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback