Summering

För det första, drycken burn som
Jag drack imorse var sådär god. Smakade kolsyrad multivitamindryck med lite besk smak, men den gick ner och det känns som att man
Faktiskt svettades lite mer än
Vanligt. Bara efter 15min PW så
Var jag svettig (detta händer aldrig annars).  4/5 poäng får denna drycken. Halvgod men gav lite resultat redan efter bara en dryck! 

Det blev ett bra pass på gymmet med lite olika övningar. Vi hittade en ny maskin som förbrände sjukt mycket, så den ska vi fortsätta med! Träningsvärken börjat resa smyga fram,Bästa känslan!!
Känns härligt att träna med Evelina då
Vi båda två är taggade till 100% och vill
Nå ungefär samma mål.  Så nu kör vi som bara den!!!  💪👊 
Dag 1 av 61 kan jag summera som kanonbra! Bra pass på Gymmet, god och nyttig mat, kvällsmaten bestod av goda grillade burgare med sallad, sparris och champinjoner och till det lite vitlöksdressing.  kvällens sötsug fick släckas med 4 jordgubbar.    

JAG KAN
JAG VILL 
JAG SKA 


Kommentarer

Postat av: Anonym

❤️❤️❤️❤️

2014-03-17 22:48:09




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback