ULLARED

Självklart var överraskningen till
Mamma en tripp till Ullared med
Övernattning i lägenhet på Campingen. Det var bara vi tjejer, mamma & Therese & Moa och jag.  Mycket blev inhandlat och utöver det så hade vi en riktig skrattfest igår!  Vi åt god mat också, kyckling med potatisgratäng och sallad!

Vi testade något vi länge velat göra, vi poppade micropop i gryta och det funkade utmärkt! 

Somnade med träningsvärk i magen och vaknade upp till en solig dag då det Väntades mera shopping, kunde inte blivit bättre. 
Vi hade med andra ord en underbar mini-semester!! 💕 
 
Jag köpte bl.a. 
Linnen
Jeans 
Skärp 
Tröjor 
Kofta
Ram
Jobbtröjor 
Smootie-maskin 
Duschdraperi 
Och självklart massa småsaker! 

Det söta duschdraperiet har vi här 59kr😊


Nytt på dörren, det var på tiden att slänga kransen nu!!  


Nya fina ramen har fyllt med kort, foton och en söt gammal lapp jag rotade fram🙈

 
En väldigt smart Smootiemaskin med
Två muggar! 249kr, värt att testa. 


Såhär har alltså min söndag-måndag sett ut! Fast att jag är ledig även imorgon så kunde jag inte låta bli att sätta upp allt och placera ut allt redan idag. Imorgon blir det nog lite städ och fix på balkongen. Måste även plugga, kanske jag kan göra ute i solen? 

Kommentarer

Postat av: Anonym

De va super mysigt tack än en gång för allt ni fixat o att ja har er älskar er puss mamma ❤️❤️❤️

2014-03-11 10:04:08




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback