Vilken härlig söndag!!

Hej! Igår var det middag och (inte
Planerat) lite god dricka till det med kusin m. Familj, så trevligt! 
Imorse vaknade man till den härliga solen. Tog en skål yoghurt &
Müsli och packade ut mig
På balkongen. Där stannade jag nästan 2 timmar ute i solen och pluggade in massa snittblommor.  Åkte sedan till färlöv och umgicks med syster + barn. Massa lek och stoj i solen även där. Vi begav oss till träningen och kämpade
I en timme, även där ute i solen. 
Så lite färg har jag allt fått!  

När jag satt på cykeln på väg från träningen slog det mig. Det känns som
En riktigt bra dag!! Bara en tjocktröja utan att frysa och hela dagen har jag spenderat ute. Nu får det bli lite middag och en dusch sen ska jag bara spendera resten av kvällen i soffan! 

Svettig, lycklig Frida! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback