En förbättring

Hej! Nu är jag hemma från träningen och har hunnit äta och greja lite. Har ju hela kvällen på mig att greja och bara umgås med mig själv. Förövrigt gick träningen bra!  När all styrketräning var över tog Jenny med mig på en liten joggingrunda, bara 1 km men utan något stopp, och vi kunde prata hela vägen utan problem. Detta fick mig att inse att det har hänt lite efter alla timmar på Gymmet. Det har aldrig varit några problem att springa 2-3km på löpbandet men att göra samma sak ute är en helt annan sak! Innan skulle jag aldrig orkat jogga och prata samtidigt. Nu är bara målet att kunna jogga längre och ändå kunna prata, 2km ska jag klara innan vi drar till Rhodos. 21 dagar och jag kan klara det! Tror jag tar mig en km till nu direkt faktiskt, och på det imorgonbitti igen! 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Va fina ni är tillsammans ,ha en underbar resa <3

2014-05-07 14:52:55




Postat av: Gisse

Haha goebild

2014-05-10 14:13:57




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback