Ännu en bra helg!

Hej! Nu är det måndag igen och det är dags att göra jul på alla borden i butiken! Några bilder har jag inte tagit än, jag tänkte ta det denna veckan då hela butiken blir julig. 😉 helgen har varit hur bra som helst, åter igen. I fredags hade vi mys med grannarna, gott och mysigt! I lördags var det jobb sedan fest, vilket var väldigt kul☺️ 
Igår sov vi halva dagen och sedan spenderade vi kvällen hos mormor & morfar med hela släkten, perfekt avslut!💗

Idag skulle jag egentligen tränat men Nix, känner mig fortfarande lite förkyld så jag väntar iallafall idag också. Men hoppas på att kunna träna imorgon ☺️  

Denna kommande veckan ser ut såhär; 
Måndag- jobb, promenad ikväll. 
Tisdag- jobb, ev. Träning annars promenad. 
Onsdag- ledig, ha en slappedag! Sova länge, plocka och bara mysa🌸 ev. Hinna ut och träffa barnen i Färlöv. 
Torsdag- ledig, städa, umgås med Malin och Adrian. Julvisning på kvällen 🎄 
Fredag- jobba, ha en myskväll hemma med mitt hjärta❤️ 
Lördag-jobba, 19års fest för Evelina🌸 
Söndag- slappesöndag! 

Bjuder på denna härliga bild från i lördes😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback