Fantastisk kväll!💗

Hej! 💗 

Igår var det först jobb i Sölvesborg, såå roligt att även vara där ibland! På kvällen var det dags för fest, fina Evelina skulle firas💗 
God mat & dryck, och ett gäng härliga tjejer. Behöver jag säga mer?!  Jag planerade att inte följa med ut men de planerna ändrades under kvällen så Jag följde med iallafall!☺️ Och det var så jäkla kul! 😄 

Det tigs tyvärr inte många fler bilder än denna men just denna får mig att le, stort! 

Idag har varit en mindre aktiv dag, vaknade vid 11 och har inte kommit mycket längre än så än😉 har spenderat dagen i sängen. Inte för att jag är bakis utan bara för att det är så jäkla skönt att ha en sån här riktig myssöndag!🌸  men nu tänkte duscha och fräscha till mig lite, och såklart förbereda inför morgondagen med träningskläder osv. Nu är jag äntligen frisk och kan träna igen, så nu ska jag verkligen försöka att komma tillbaka till där jag var i våras. 
Härliga joggingturer, promenader, pass på gymmet, Nyttig mat, mindre gott & alkohol. Det ska kännas som det gjorde då, inte som ett måste att träna utan jag ska göra det för att jag VILL och för
Att jag KAN! 😄 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Yepp you fix <3

2014-11-17 22:08:56




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback