Aj aj

Jag skar ju mig i armen för 2,5 veckor sen och nu börjar det att läka, det kliar och ser inte alls fräscht ut enligt mig.  Det har ändrat utseende under dessa veckorna iallafall.  




 Man ser att längst ner så har det läkt någon mm redan. Men där är mycket kvar och det verkar ta ganska långt tid... Man det också att det har krympt. Från början var det ca 7-8cm långt och nu är det ca 5cm. 

Som tur är så har jag inte haft så ont av såret. Det är mest nu när det läker som det stramar när jag vrider och vänder på armen och det kliar enormt mycket!  Det är iallafall på bättringsvägen och jag ska vara glad att det inte gick värre än sådär!!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Usch stackars dig vännen <3 va rädd om dig <3

Svar: Jadå☺️ hade varit kul att veta vem du är som kommenterar ?😉
Frida Nilsson

2014-09-20 19:53:35




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback