Godmorgon

Här sitter jag mätt och belåten efter en skål med fil & müsli och en knäckemacka till det. 

 Vi har ju ett i-landsproblem här hemma nu och har haft i 5 dagar. Inget varmvatten...  Kan inte duscha, kan inte tvätta, kan inte diska i diskmaskinen. Imorgon ska det förhoppningsvis komma tillbaka och det hoppas jag verkligen!  Man känner dig låst av att inte kunna göra det man brukar göra dagligen.  

Detta föestörde mina joggibgturer nu månd & tisdag eftersom jag inte vill komma tillbaka och duscha i ISkalltvatten.. Men imorgon då kanske det ska gå!  

Nu är det dags att duska för hand och sen köra mot jobbet! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Va har hänt me din arm Frida <3

Svar: Jag har skurit mig på jobbet😞
Frida Nilsson

2014-09-09 21:36:16




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback