En ledig torsdag kan se ut såhär....

Jag har haft en väldigt bra torsdag!  
Dagen började men att jag Sov ut och sen låg i soffan hela förmiddagen och kollade på film. Kl 12 var det dags att fixa naglarna, supernöjd även denna gången😄 jag gick in på team Sportia för att kolla in deras utförsäljning och det resulterade i en ny vinterjacka för halva priset!! 👍 
Till kvällsmat idag blev det en ny rätt för vår del, En fisksoppa🐠 🍵 
Absolut en rätt som jag kommer fortsätta att göra.   

Mina naglar denna gången, ganska korta så att mina egna ska hinna ikapp 😉



Nu har jag landat i soffan igen proppmätt denna gången och jag tror jag stannar kvar här resten av kvällen💗 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jätte snygga naglar <3

2015-01-23 15:21:18




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback