Nej nu...

Nu var det alldeles för länge sen jag skrev. Jag vet varför, jag hade det som ett måste varje dag och då
Hinns det inte med. Men jag tänkte börja skriva igen, fast lite när jag känner för det ☺️  

Jaha sen sist har det hunnit bli 2015 vilket känns helt galet. Var har jag för planer inför detta året då? 
🔺 fyller 20år!! 🎉
🔺 spara pengar inför en resa nästa år! 
🔺 försöka nå min målvikt. 
🔺 träna så fort jag hittar tid till det. 
🔺 ha mer tid att umgås med Familjen!  

det var vad jag kom på just nu iallafall, detta året känns som att man får ta som det kommer. Inte så mycket planer utan jag får helt enkelt bara glida med. 😬

Både jag & Chris älskar att ha nya projekt igång hela tiden, förra veckan bestämde vi oss för att sälja soffan och införskaffa oss en ny. I onsdags blev jag överraskad när jag kom hem då soffan var på plats ihopsatta och alla kartonger var som putsväck! Min kära sambo han kan ❤️ Vill ni se resultatet? 

Och såklart är nästa projekt igång i tankarna, bordet ska målas. Jag vet inte när men någongång 😉 och kuddarna ska bytas ut ☺️ sen är vi nöjda med detta rummet, för nu! 
 
Nu ska här plockas undan lite, och jag ska ta mig ut på en promenad. Seeeen... Kan jag äntligen få ligga i soffan resten av dagen! 

Tack för idag! ❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jätte snygg sofa ni har så mysigt o fint <3

2015-01-20 09:44:09




Postat av: Anonym

Vikken jätte fin sofa <3

2015-01-21 19:39:39




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback