Söndag igen.

Jaha, denna veckan sprang förbi precis som vanligt. 
Igår hade jag inte planerat vad som skulle hända efter mötet med jobbet. Men jag blev chaufför först och åkte sen  till syster med familj och spenderade kvällen där med massa planering inför festen och lite roliga spel. Jag återgick sen till att vara chaufför resten av natten och kom hem 3.30 inatt. 😴 men jag är glad att jag höll mig nykter och jag hade precis lika trevligt ändå 😀 

Idag blir det kalas för mamma om några timmar, så först lite häng i soffan innan det är dags att göra vid sig.😃

Nästa vecka ser ut såhär för mig: 
Måndag- jobba, träna 💪
Tisdag- jobba, träna 💪
Onsdag- morgonjogg🏃, jobba
Torsdag- ledig, göra lite ärenden, städa och bara mysa. 
Fredag- jobba, hemmamys med mitt hjärta❤️ 
Lördag- ledig, träna💪, 2-års kalas🎉 
och tjejfest 🍹
Söndag- slappedag! 😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback