đŸŒŸ

Godmorgon! Vad Ă€r det för fel?! Jag vaknar alltid 8-9 oavsett nĂ€r jag somnar, jag vill ocksĂ„ kunna sova lĂ€nge...  
Nu Ă€r det första Mars och det innebĂ€r ju vĂ„r pĂ„ riktigt!!đŸŒŸ vi nĂ€rmar oss sommaren mer och mer men vi fĂ„r inte glömma att njuta av varje vĂ„rdag vi fĂ„r! 


IgĂ„r hade vi en fantastisk kvĂ€ll med nĂ„gra vĂ€nner! Dem bjöd pĂ„ otroligt god mat, gott att dricka och massor av skratt😄 idag blir det precis som söndagar brukar bli för oss, alltsĂ„ lugna. Älskar att fĂ„ ha en dag som man inte behöver göra vid sig, man kan bara gĂ„ runt och mysa hela dagen. Det enda Ă€r att jag ska trĂ€ffa tvĂ„ tjejkompisar pĂ„ en fika för att fira mig igen😉 sĂ„ lite fĂ„r jag nog göra vid mig idag trots allt 🌾 

Veckan Ă€r lite halvt planerad. Massor kommer sĂ€kert att lĂ€ggas till och Ă€ndras men ungefĂ€r sĂ„ hĂ€r ser det ut just nu. Jag skriver detta för att jag sjĂ€lv lĂ€ttare har koll 😉

MĂ„nd-(ledig) promenad, stĂ€da 
Tisd- jobba, trĂ€na IW 
Onsd- morgon IW, jobba 
Tors- (ledig) trĂ€na cirkelfys, 
Fred- jobba, ha en myskvĂ€ll hemma ❀ 
Lörd- jobba, 
Sönd- kalas för Thess, trĂ€ffa Gisse  


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback