Godmorgon från Ystad!

Ystad saltsjöbad, vilket underbart ställe😍  
i julklapp fick Chris ett paket av mig
Som innehöll en helg här med mat, bad, frukost och övernattning. Det har varit fantastiskt skönt! Är det någon som funderar på att åka på spa, så åk hit!👍 Spaaet är fantastiskt. där finns bad både ute & inne. Maten var underbart god och rummet är jättefint!


Jag vaknade såklart vid 8 även idag, att sova länge är ingenting för mig. Snart dags att väcka Chris som snarkar sött här bredvid för att ta oss ner till frukosten. Vi ska checka ut klockan 11 idag men man får använda spaaet till kl 15. Så vi får se hur länge vi stannar, man blir ju helt slut efter allt badande☺️


Min kärlek och jag!  Du är fantastiskt bra på alla sätt och vis💕

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja det är nice nice och skönt att ni haft en avkopplande helg ❤️ / Gisse

2015-03-22 10:01:48




Postat av: Chris

Jag älskar dig mest !!!❤️❤️❤️

2015-03-22 21:01:15




Postat av: Anonym

Ni är så gulliga <3 <3

2015-03-25 20:06:06




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback