Toppenhelg!

Denna helgen har varit supermysig! I fredags hade jag bara en hemmakväll med Chris vilket var vääääldigt långe sen sist. ❤️ Igår jobbade jag först sen passade vi alla systerbarnen tills idag och då blev det bowling, biljard, mellomys och lek i skogen ☺️ Att leva 5 pers i en tvårumslägenhet är nog ingenting att sträva efter😉 haha. 

När vi var mitt ute i skogen hittade jag något jag tänkt på ett tag. Nämligen en kabeltrumma😄 och såhär mysigt blev det då! Kanske får den flytta ut till sommaren och vara bord där istället men sålänge står den bra här! 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Va mysigt du har det Frida ,dom är även snygga om man målar dom vita ja har me 2 st som sidobord <3

Svar: Vem är det som kommenterar?☺️ ja dem är fina även som vita☺️
Frida Nilsson

2015-03-15 20:43:08




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback